Welkom!! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Kim Dungen - WaarBenJij.nu Welkom!! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Kim Dungen - WaarBenJij.nu

Welkom!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kim

23 Augustus 2006 | Nederland, Venlo

Hoi allemaal!!

Leuk dat jullie deze site bezoeken. Op deze site zal ik jullie vertellen over mijn voorbereidingen voor mijn stage naar Ghana. En als ik er eenmaal zit dan zal ik jullie via deze site op de hoogte houden van alles wat ik daar mee maak.
Ik zal jullie eerst even in het kort vertellen hoe ik erbij kom om stage te gaan lopen in Ghana.

Ik studeer nu SPH en zit momenteel nog in het tweede jaar. In het derde jaar moeten wij een jaar stage lopen en onze school biedt de mogelijkheid om dit in het buitenland te doen. Dit leek mij meteen al heel erg interessant en ik ben ook vrij snel op zoek gegaan naar een land. Mijn eerste keus was Marokko, maar dat bleek te lastig te worden met de taal (Frans en Marokkans). Toen ben ik gaan nadenken over een ander land. Om me heen hoorde ik veel over Ghana, toen ben ik wat informatie gaan opzoeken. Ghana is een relatief veilig land, het wordt democratisch geregeerd en het is Engelstalig. Deze punten zijn beiden belangrijk voor mij en Ghana lijkt me ook erg leuk om naar toe te gaan.

Op deze site zal ik jullie stukje bij beetje vertellen welke voorbereidingen ik heb getroffen en hoe me dat is afgegaan!
Ik hoop dat jullie deze site regelmatig bezoeken zodat jullie een beetje op de hoogte blijven .

Veel leesplezier!!
Groetjes, Kim

  • 23 Augustus 2006 - 21:10

    Joep Beliën:


    Dag Kim

    goed beargumenteerd waarom je naar Ghana gaat // ik wens je veel goede moed en plezier bij de eerste dagen --maar je gaat op de 3e sept, als ik het wel heb ; ergo sterkte met de voorbereidingen

    je -een beetje afgunstige --oom Joep

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Het jaar dat ik stage heb gelopen is ontzettend goed bevallen en ik sta te popelen om weer terug te gaan. Half november tot half december ga ik eerst mijn zusje opzoeken in Peru en begin januari vertrek ik eindelijk weer terug naar Ghana om daar rond te trekken door West-Afrika!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 52179

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 06 Mei 2014

Vrijwilligerswerk Nicaragua

28 April 2013 - 19 Mei 2013

Terug naar Ghana

16 Februari 2012 - 09 Maart 2012

Vakantie in Vietnam

03 Januari 2010 - 13 Mei 2010

West-Afrika, terug naar Ghana

18 November 2009 - 16 December 2009

Peru: Myrthe opzoeken

03 September 2006 - 15 Juli 2007

Jaarstage in Ghana: mijn eerste reis

Landen bezocht: