Welkom!! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Kim Dungen - WaarBenJij.nu Welkom!! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Kim Dungen - WaarBenJij.nu

Welkom!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kim

23 Augustus 2006 | Nederland, Venlo

Hoi allemaal!!

Leuk dat jullie deze site bezoeken. Op deze site zal ik jullie vertellen over mijn voorbereidingen voor mijn stage naar Ghana. En als ik er eenmaal zit dan zal ik jullie via deze site op de hoogte houden van alles wat ik daar mee maak.
Ik zal jullie eerst even in het kort vertellen hoe ik erbij kom om stage te gaan lopen in Ghana.

Ik studeer nu SPH en zit momenteel nog in het tweede jaar. In het derde jaar moeten wij een jaar stage lopen en onze school biedt de mogelijkheid om dit in het buitenland te doen. Dit leek mij meteen al heel erg interessant en ik ben ook vrij snel op zoek gegaan naar een land. Mijn eerste keus was Marokko, maar dat bleek te lastig te worden met de taal (Frans en Marokkans). Toen ben ik gaan nadenken over een ander land. Om me heen hoorde ik veel over Ghana, toen ben ik wat informatie gaan opzoeken. Ghana is een relatief veilig land, het wordt democratisch geregeerd en het is Engelstalig. Deze punten zijn beiden belangrijk voor mij en Ghana lijkt me ook erg leuk om naar toe te gaan.

Op deze site zal ik jullie stukje bij beetje vertellen welke voorbereidingen ik heb getroffen en hoe me dat is afgegaan!
Ik hoop dat jullie deze site regelmatig bezoeken zodat jullie een beetje op de hoogte blijven .

Veel leesplezier!!
Groetjes, Kim

• 23 Augustus 2006 - 21:10

Joep Beliën:

Dag Kim

goed beargumenteerd waarom je naar Ghana gaat // ik wens je veel goede moed en plezier bij de eerste dagen --maar je gaat op de 3e sept, als ik het wel heb ; ergo sterkte met de voorbereidingen

je -een beetje afgunstige --oom Joep