Veilig aangekomen - Reisverslag uit Lima, Peru van Kim Dungen - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Lima, Peru van Kim Dungen - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

20 November 2009 | Peru, Lima

Na een lange reis met het vliegtuig, we begonnen met 3 kwartier vertraging, maar kwamen uiteindelijk nog een uur eerder dan gepland in Peru aan :).
Het was wel een lange nacht met weinig rust, dus toen we waren opgehaald en in het hotel waren zijn Koen en ik nog maar gauw ff een dutje gaan doen tot Rob en Myrthe ook wakker waren.
Deze dag hebben we lekker rustig aangedaan, het centrum van Lima bekend. We waren bij het paleis van de president voor de wisseling van de wacht, een ceremonie van een half uur, maar we hebben geen wisseling van de wacht gezien...
Daarna zijn we gaan lunchen en hebben we de taxi gepakt naar de dierentuin. Hier kon je de hollandse schapen bekijken :d. Erg grappig, maar sommige dieren ook erg zielig, die in een erg klein hokje zaten waar weinig te doen was.
's Avonds was ik toch wel erg moe, (jetlag), dus maar vroeg naar bed gegaan. Vanochtend om 8 uur eruit om een tochtje op zee te maken. Na een boottocht van ongeveer een uur kwamen we bij een eiland aan waar wel 8000 zeeleeuwen waren, ze lagen lekker te zonnen op de rotsen en in het water aan het zwemmen. En jawel hoor, wij mochten gezellig met ze mee zwemmen. Wetsuit aan en een duik in de zee (echt koud!!), maar was een erg leuke ervaring. Daarna weer met de boot terug en nu zijn we weer in het hotel. We gaan zo wat eten zoeken (het is hier namelijk 5 uur smiddags nu), en vanavond naar de gastzus van Myrthe. Even kijken hoe zij de afgelopen maanden gewoond heeft. Hopelijk komen de foto's gauw, want dat gaat met dit internet helaas niet zo snel.
Gr Kim (ook van Koen, Myrthe en Rob)

  • 20 November 2009 - 22:03

    Yvonne:

    Heej Kim!

    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen, kan me heel goed voorstellen dat het erg vermoeiend moet zijn geweest al dat reizen en het tijdverschil!
    Erg leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt, geniet er vooral van zou ik zeggen, maar dat gaat vast goedkomen! Veel plezier en ik kijk uit naar je volgende verhaal!

    Liefs,
    Yvonne

  • 21 November 2009 - 09:21

    Wout:

    hey snoep, jammer van de wissel maar klinkt allemaal er goed.
    succes en veel pleier
    knuf

  • 21 November 2009 - 09:22

    Jelske:

    nog maar net daar en je hebt nu al met zeeleeuwen gezwommen! :D
    Super hee, ben benieuwd naar de rest van de weken.

    xxx Jelske

  • 21 November 2009 - 13:05

    Hilde:

    Dag Kim, Myrthe en Koen,
    Dat klinkt goed! Dat boottochtje heb ik volgens mij ook ooit gemaakt. Iets met Baillares ofzo. klopt dat?
    groetjes aan iedereen van Yassin en Hilde

  • 21 November 2009 - 21:36

    Toos:

    Hoi Kim (en Koen)
    Al meteen een bijzondere ervaring op de eerste dag. Zwemmen met zeeleeuwen kun je hier niet zo gauw.
    Geniet er maar goed van.
    Liefs ma

  • 22 November 2009 - 18:12

    Anja Smulders:

    Hallo kim (koen,myrthe en Rob)

    jeetje,zwemmen met zeeleeuwen in ijskoud water!
    Avontuurlijk! En.. dit is pas het begin!
    heel veel plezier,
    groetejs ook aan Koen,Myrthe en Rob en tot de volgende e-mail
    groetjes anja

  • 23 November 2009 - 11:20

    Helga:

    Hey Kim,

    Klinkt al weer goed allemaal (ik voel de reiskriebels ook al weer opkomen! maar ik kan momenteel nog geen 50 meter achter elkaar lopen haha). Hier helaas nog geen nieuws, hij is nog niet geboren. Maar lang kan het nooit meer duren natuurlijk! Ik hou je op de hoogte en lees natuurlijk mee met jullie avonturen!

    Geniet ervan!!!!!!

    Helga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Het jaar dat ik stage heb gelopen is ontzettend goed bevallen en ik sta te popelen om weer terug te gaan. Half november tot half december ga ik eerst mijn zusje opzoeken in Peru en begin januari vertrek ik eindelijk weer terug naar Ghana om daar rond te trekken door West-Afrika!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 52274

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 06 Mei 2014

Vrijwilligerswerk Nicaragua

28 April 2013 - 19 Mei 2013

Terug naar Ghana

16 Februari 2012 - 09 Maart 2012

Vakantie in Vietnam

03 Januari 2010 - 13 Mei 2010

West-Afrika, terug naar Ghana

18 November 2009 - 16 December 2009

Peru: Myrthe opzoeken

03 September 2006 - 15 Juli 2007

Jaarstage in Ghana: mijn eerste reis

Landen bezocht: