Vorderingen - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Kim Dungen - WaarBenJij.nu Vorderingen - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Kim Dungen - WaarBenJij.nu

Vorderingen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kim

23 Augustus 2006 | Nederland, Venlo

Hallo allemaal,

Hier weer even een berichtje van mij. De vorderingen schieten al een beetje op. Mijn stage plek is ondertussen officieel goedgekeurd. Er hoeft alleen nog maar een supervisie geregeld te worden, maar dat komt allemaal wel goed. Ik ga dus officieel bij CID Ghana stage lopen. Meer informatie kun je vinden op: www.cidghana.org. Ik ga stage lopen bij het youth alive project. Dat is een project met straatkinderen die onderwijs krijgen aangeboden en worden geholpen met het zoeken naar een baan. De leeftijd variërt van 5-6 jaar tot en met 18 jaar, dus dat is erg divers.
Ik begin er ondertussen heel erg veel zin in te krijgen om te vertrekken en daar aan de slag te gaan. Het vliegticket is al geboekt en ik vertrek op 3 september om 12 uur vanuit Brussel. (dus wie me wilt komen uitzwaaien);). Ook heb ik al een aantal inentingen gehad, dus dat schiet ook al op. Wat ik nu nog moet regelen is een reisverzekering en een visum, dus daar ga ik maar eens achteraan.
Ondertussen heb ik weer een aantal opdrachten voor school moeten maken, die kun je vinden op deze site. Mijn foto's zal ik op een andere site zetten. Die kun je vinden op http://kimghana.spaces.live.com

Ik hoop jullie hiermee weer een beetje op de hoogte gebracht te hebben! Het is nu nog redelijk rustig op de site en ik plaats niet zo vaak berichten, maar dat gaat hopelijk veranderen als ik er eenmaal zit!!

Groetjes, Kim