Nog maar 3 weken!!! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Kim Dungen - WaarBenJij.nu Nog maar 3 weken!!! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Kim Dungen - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 weken!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kim

23 Augustus 2006 | Nederland, Venlo

Hoi hoi,

weer een berichtje van mij. Nog maar 3 weekjes en mijn vliegtuig vertrekt. Het zit er nu dan echt aan te komen! Spannend!!

Ik ben nu met de laatste voorbereidingen bezig. Over een paar dagen heb ik mijn laatste inentingen en zit ook dat er weer op. (eindelijk, ik haat spuiten...). Mijn reisverzekering is geregeld, en met de creditcard ben ik bezig. Je kunt in Ghana niet met de gewone pinpas terecht en een creditcard is dus erg handig als je er voor langere tijd heen gaat. Voor een korte tijd zijn travelercheques erg handig. Met een visa kaart kun je in Ghana beter terecht, en aangezien de postbank alleen een Masterkaart heeft, kon ik daar niet terecht. Dus kon ik op zoek naar iets anders, wat het wordt weet ik nog niet...

Vandaag heb ik nog wat benodigdheden gekocht, zoals een usb stick zodat ik mijn verslagen en foto's kwijt kan. En een mp3 speler zodat ik me niet verveel tijdens mijn vlucht .

Volgende week is mijn afscheidsfeestje voor vrienden en familie, ik zal de meesten daarna een jaar niet meer zien. Dus we maken er een leuke dag van!

Daarna wordt het tijd om mijn spullen in te pakken en de laatste benodigdheden in te slaan, zoals vitaminepillen, paracetamol, DEET, muskietennet, en nog meer dat ik hopelijk niet vergeet .

Owja, voor ik het vergeet, ik heb bericht gehad over mijn gastgezin. Ik kom bij een grootmoeder met 3 kleinkinderen en een nicht terecht. De nicht is 20 jaar, en een van die kleinkinderen ook. De andere 2 zijn nog klein. Ik ben erg benieuwd hoe ze zijn en of het zal klikken! Maar dat is nog even afwachten, misschien dat ik nog meer informatie krijg, maar dat laat ik jullie dan wel weten.

Dit was mijn berichtje weer, ik zal hier nog wel iets neerzetten voor ik in het vliegtuig stap, en daarna zal ik jullie vanuit Ghana op de hoogte houden.

xxx Kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Het jaar dat ik stage heb gelopen is ontzettend goed bevallen en ik sta te popelen om weer terug te gaan. Half november tot half december ga ik eerst mijn zusje opzoeken in Peru en begin januari vertrek ik eindelijk weer terug naar Ghana om daar rond te trekken door West-Afrika!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 52303

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 06 Mei 2014

Vrijwilligerswerk Nicaragua

28 April 2013 - 19 Mei 2013

Terug naar Ghana

16 Februari 2012 - 09 Maart 2012

Vakantie in Vietnam

03 Januari 2010 - 13 Mei 2010

West-Afrika, terug naar Ghana

18 November 2009 - 16 December 2009

Peru: Myrthe opzoeken

03 September 2006 - 15 Juli 2007

Jaarstage in Ghana: mijn eerste reis

Landen bezocht: