Nog ff en dan... - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Kim Dungen - WaarBenJij.nu Nog ff en dan... - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Kim Dungen - WaarBenJij.nu

Nog ff en dan...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kim

02 September 2006 | Nederland, Venlo

Het is zover, mijn tijd in Nederland zit er bijna op. Het aftellen is dan echt begonnen. Ik heb er heel erg veel zin in, maar ik begin het nu ook erg spannend te vinden. De tijd gaat nu ineens erg langzaam ;).

Maar nog ff over mijn voorbereidingen. Zoals ik al zei, het zal wel veel te veel bagage worden :$. Ik zit nu op 29 kilo, en mag er eigenlijk maar 23 meenemen. Maar gelukkig heeft Jelske (meisje van SPH dat ook naar Ghana gaat morgen) maar 18 kilo ingepakt. Hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen weet ik ook niet. Maar ze zullen dan waarschijnlijk niet zo moeilijk doen om de mijne:).

De afgelopen week heb ik van iedereen een beetje afscheid genomen die ik na mijn afscheidsfeestje nog regelmatig heb gezien. En ik weet wel dat ik jullie allemaal heel erg ga missen!!! Maar gelukkig komen daar (hopelijk) heel veel fantastische ervaringen voor terug die ik met jullie zal delen.

Morgenochtend rijden we om half 8 aan, hopelijk komen we geen files tegen en hoef ik niet te gaan stressen om mijn vliegtuig te halen.

Nog even wat praktische informatie. Voor mensen die het te ingewikkeld vinden om via www.kimghana.tk naar deze link te komen, het kan ook rechtstreeks via www.kimghana.waarbenjij.nu
Eerst kwam kimghana.tk op een andere site uit, maar daar plaats ik nu alleen mijn foto's. Deze site is: http://kimghana.spaces.live.com
Ik plaats daar mijn foto's omdat ik daar hier voor moet betalen. Deze site heb ik ook vermeld in mijn profiel, die kun je bekijken door op mijn foto te klikken.

Maar ik stop er nu weer mee, ik ga nog even wat relaxen, nog wat laatste spulletjes opruimen. Ik laat zo snel mogelijk hier een berichtje achter als ik in Accra ben aangekomen.

Tot ziens!!!

  • 02 September 2006 - 22:33

    Joep En Joke:


    Dag Kim

    veel goede moed / en tot mails als je in Gh bent --
    het is er niet van gekomen om vanavond nog te bellen wat ik wel van plan was / maar nu lees ik dat je morgen vroeg al vertrekt : goede vlucht en much love for the Ghanese kids out of Zaltbommel..

    ome Joep en Joke

  • 03 September 2006 - 09:26

    Silvie:

    Hee kim,

    Heel veel plezier en succes daar! en tot over 10 maanden!

    xx silvie

  • 03 September 2006 - 10:43

    Janie:

    heel veel plezier en succes!
    grs aan jelske! wat is haar site eig?
    xjanie

  • 03 September 2006 - 11:45

    Toos ( Je Moeder):

    Ha Kim
    Wij zijn net terug van Brussel en jij bent ws. net in Londen nu. Ik hoop dat de reis leuk is geweest en dat jullie in Londen niet teveel poespas hadden. We missen je nu al, het is hier erg rustig na het gestress van de laatste weken.
    Liefs en groetjes.
    Toos
    Ook groetjes van oma


  • 03 September 2006 - 12:42

    Anja Smulders:

    Hallo Kim
    Hoe was de reis? Je moeder heb ik zojuist gesproken en heeft de eerste indrukken over jouw vertrek mij verteld.
    Ik wens je ne natuurlijk namens de hele fam .een onvergetelijkew tijd toe en heel veel leuke en leerzame ontmoetingen met behulpzame lieve jonge en oude Ghananezen.

  • 03 September 2006 - 16:52

    Rian:

    heej Kim,
    Ik hoop dat je dit kunt lezen haha of dat het vliegtuig is neergestort zodat het dus niet mogelijk is;) Maar hopen dat je piloot genoeg kerosine bij zich heeft en niet bij de landmacht werkt. Ik zal proberen zo vaak mogelijk een reactie te geven op je nieuws hier. tot schrijfs!
    Rian

  • 04 September 2006 - 14:56

    Ad:

    Hoi kim,

    Je bent goed aangekomen begrijp ik. Ik wens je een goed tijd toe.

    groet,
    Ad

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Het jaar dat ik stage heb gelopen is ontzettend goed bevallen en ik sta te popelen om weer terug te gaan. Half november tot half december ga ik eerst mijn zusje opzoeken in Peru en begin januari vertrek ik eindelijk weer terug naar Ghana om daar rond te trekken door West-Afrika!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 52183

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 06 Mei 2014

Vrijwilligerswerk Nicaragua

28 April 2013 - 19 Mei 2013

Terug naar Ghana

16 Februari 2012 - 09 Maart 2012

Vakantie in Vietnam

03 Januari 2010 - 13 Mei 2010

West-Afrika, terug naar Ghana

18 November 2009 - 16 December 2009

Peru: Myrthe opzoeken

03 September 2006 - 15 Juli 2007

Jaarstage in Ghana: mijn eerste reis

Landen bezocht: