Nog maar 10 dagen!! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Kim Dungen - WaarBenJij.nu Nog maar 10 dagen!! - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Kim Dungen - WaarBenJij.nu

Nog maar 10 dagen!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kim

23 Augustus 2006 | Nederland, Venlo

Ja ja, het aftellen is dan eindelijk begonnen. Afgelopen zaterdag heb ik mijn afscheidsfeestje gehouden en ik wil iedereen bedanken voor zijn/haar gulle giften!!!!
Ik heb een aardig bedrag bij elkaar, en ik ga dat in Ghana nuttig besteden. Ik zal jullie hiervan op de hoogte houden via deze site!!
In ieder geval allemaal heel erg bedankt!!!

Het feestje zelf was natuurlijk ook erg gezellig. Al vind ik het nog steeds een raar idee dat ik jullie allemaal voor 10 maanden niet zal zien. Het wil volgens mij nog niet echt tot mij doordringen...
Maar ik heb zeker een gezellige avond gehad, dus allemaal bedankt voor het komen!

Nu nog wat andere info.
Ik ben er eindelijk uit welke creditcard het wordt. Nu nog hopen dat hij op tijd binnen is ;).
Verder heb ik alweer wat spullen gekocht, muskietennet heb ik, diverse pillen. Voor zover ik weet heb ik alleen nog een ehbo kistje nodig. Maar je weet maar nooit wat me nog allemaal te binnen schiet...

Morgen ga ik mijn backpack alvast maar eens inpakken. Es kijken hoeveel er in kan en wat ik allemaal thuis zou moeten laten wat ik eigenlijk ook mee wil nemen :). Mezelf kennende veel te veel ;). Ik zal het nog wel laten weten.

Ik denk dat ik het verder hier maar bij laat, mijn berichtje wordt anders veel te lang.

xxx Kim

  • 23 Augustus 2006 - 21:12

    Suus:

    Heee Kim!
    Ghana komt echt steeds dichter bij he! Spannenddddd... Wel veel stukjes hier schrijven he, want wil graag weten hoe je het daar hebt :)
    Xx Suus

  • 27 Augustus 2006 - 17:13

    Cindy:

    Hey kim,

    Ghana komt eraan he over een weekje is het zover. Dan zit je in het vliegtuig naar een warm land en maar hopen dat het daar warmer is dan hier in het koude kikkerland. Nou ik hoop dat je je er al op verheugd want er is niets beters dan tijdens je studie naar het buitenland te gaan. Ik hoop dat ik je van de week nog wat vaker zal zien dan die ene keer op donderdag, want we zien elkaar dan minimaal 1,5 jaar niet en dat zal echt moeilijk worden niemand die kan smsen kom eens online omdat ik me verveel. Maar we houden zeker contact en dat zal echt zo zijn en niet zoals sommige mensen zeggen en het dan niet doen. Als je terug bent kom je me maar opzoeken waar ik dan ook altijd mag zijn.
    Groetjes Cindy

  • 01 September 2006 - 16:40

    Janie:

    ey kim! echt superspannend dat je gaat!ben echt benieuwd hoe je het daar gaat hebben..janneke (den hartogh) is op dit moment al in zuid- afrika.. en hanneke (kuijpers) zit al in suriname en die hebben het echt al super! dus ben benieuwd naar jou verhalen...
    ik moet echt zeggen dat ik stiekem wel een beetje jaloers ben.. iedereen die zo ver weg gaat.. terwijl ik hier in dit koude kikkerlandje blijf omdat ik dnk dat 10- maanden te lang is: S (dacht ik iig) en nu wil ik ook het liefste gaan! dus geniet er maar van.. heel veel plezier
    grs x janie

  • 02 September 2006 - 15:43

    Silvie:

    Hee Kim:)!!

    Heel veel plezier in Ghana, als ik hier in die kouw zit in dit kikkerland!! Ik ga je wel missen hoor:)!!
    Laat wat van je horen via deze site!! en tot over 10 maandjes:)!!

    xx je aller aller liefste nichtje natuurlijk;)!

  • 02 September 2006 - 17:57

    Cindy:

    Hey Kim,
    Nu zitten we nog mooi bijelkaar, maar het is de laatste avond voor de komende anderhalf jaar. Ik wens je voor morgen een hele fijne reis en heel veel succes in Ghana. WE houden zeker contact he!!! Ik spreek je wel nog eens op msn het tijdsverschil is in Ghana niet zo groot als toen in Guatemala en daar is het ons toen ook geluk om contact te houden en ik zal beloven als ik een mailtje stuur zal die zeker langer zijn dan een zin of een regel:D
    Heel veel plezier in Ghana en maak er iets moois van dit is een unieke kans voor je.
    Ik schrijf je zeker nog wel maar we zien ons over minimaal 1,5 jaar weer als we allebei klaar zijn met onze stage.

    Groetjes Cindy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Het jaar dat ik stage heb gelopen is ontzettend goed bevallen en ik sta te popelen om weer terug te gaan. Half november tot half december ga ik eerst mijn zusje opzoeken in Peru en begin januari vertrek ik eindelijk weer terug naar Ghana om daar rond te trekken door West-Afrika!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 52239

Voorgaande reizen:

15 Maart 2014 - 06 Mei 2014

Vrijwilligerswerk Nicaragua

28 April 2013 - 19 Mei 2013

Terug naar Ghana

16 Februari 2012 - 09 Maart 2012

Vakantie in Vietnam

03 Januari 2010 - 13 Mei 2010

West-Afrika, terug naar Ghana

18 November 2009 - 16 December 2009

Peru: Myrthe opzoeken

03 September 2006 - 15 Juli 2007

Jaarstage in Ghana: mijn eerste reis

Landen bezocht: